Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: pomówienia

Na początku grudnia w polonijnym dzienniku "Polska Gazeta" ukazał się tekst autorstwa Edwarda Duszy. Twierdzi on w nim, że filadelfijski Klub "GP" miał dać "zlecenie" na oczernienie polonijnego biznesmena. – Artykuł uważam za obrzydliwy atak na nasze organizacje, zresztą już nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz, w celu rozbicia i skłócenia jej członków - tak w specjalnym oświadczeniu Tadeusz Antoniak, przewodniczący Klubu "GP" w Filadelfii odpowiedział na zarzuty.>
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP stanowczo protestuje przeciwko tezom zawartym w rezolucji Niemieckiego Związku Dziennikarzy (DJV) z 5.11.17 o ograniczaniu wolności mediów i prześladowaniach dziennikarzy m.in. w Polsce oraz przeciwko powielającym je wypowiedziom Franka Ueberalla, przewodniczącego Niemieckiego Związku Dziennikarzy (DJV), jakie ukazały się w jego wywiadzie dla państwowej niemieckiej rozgłośni radiowej Deutsche Welle na temat tej rezolucji (publikacja 6.11.17 r.).>
Ministerstwo Obrony Narodowej domaga się natychmiastowego sprostowania nieprawdziwych informacji zamieszczonych na portalu oraz w gazecie "Fakt" 14 czerwca br. w artykule pt. "Dla szefa MON CASA jak taxi!". >
– Akceptujemy wyjaśnienia, że bez wątpliwości „Protokoły” były fałszywe – stwierdził Przewodniczący Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich w RP Krzysztof Izdebski. Chodzi o insynuacje nt. Antoniego Macierewicza. >
Najnowsze