Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: Gazeta Polska Codziennie

- Oczywiście, kiedy relacjonuje się wojnę, to bardzo trudno rozeznać się w tym, co tak naprawdę się dzieje, ale w tym czasie straciłam wszelkie złudzenia. To była moja odpowiedź na pytanie, czy potrafię być fair, bo to był szczyt propagandy. Czułam, że jestem częścią czegoś zgniłego – mówi w rozmowie z Wojciechem Muchą Liz Wahl, amerykańska dziennikarka, która odeszła z pracy w Russia Today.>
„Gazeta Polska Codziennie” dotarła do tajnego raportu niemieckiego wywiadu, wraz z załącznikami, dotyczącego katastrofy smoleńskiej. To o nim pisał, w książce „Smoleńsk 2010” Jürgen Roth, ale nawet w niej znajduje się wyłącznie treść omawianego raportu. Po raz pierwszy dokument zostanie ujawniony jutro na łamach "GPC". >
"Fałszywe wywiady z polskimi generałami i cyberatak na operatora telekomunikacyjnego to dobrze przygotowana akcja rosyjskich służb i rosyjskiej propagandy, przeprowadzona w czasie szczytu NATO i tuż przed jego rozpoczęciem. Na szczęście akcja Moskwy nie odniosła większego skutku" – pisze na łamach "Gazety Polskiej Codziennie" Grzegorz Wierzchołowski.>
– Domyślam się czemu SKW interesowała się moją osobą, poza sprawą katastrofy smoleńskiej: SKW wytoczyła "Gazecie Polskiej" proces cywilny w sprawie artykułu, którego byłam autorką, a który opisywał skandaliczną reakcję SKW po katastrofie smoleńskiej – ukrywanie kompromitujących faktów i aferek pod dywan – podkreślała Anita Gargas, komentując ujawnione dzisiaj przez gazetę informację.>
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, w lutym br. większość dzienników ogólnopolskich zanotowało w kioskach spadki sprzedaży. Wśród wielu tytułów zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”. Liderem zestawienia tradycyjnie pozostaje „Fakt”.>
Były wiceminister finansów Andrzej Parafianowicz, nagrany w restauracji Sowa & Przyjaciele i skompromitowany w aferze taśmowej, po cichu dostał posadę w państwowej spółce. Został szefem bezpieczeństwa w Banku Ochrony Środowiska – ujawnia Gazeta Polska Codziennie. >
Gazeta Polska Codziennie złożyła skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na Kancelarię Premier Ewy Kopacz. Przyczyną jest brak odpowiedzi na pytania dotyczące kosztów wyjazdowych posiedzeń rządu. >
Sąd Apelacyjny skazał wydawcę dziennika "Gazeta Polska Codziennie" w procesie wytoczonym przez szefa Krajowej Rady Prokuratorów Edwarda Zalewskiego. Teraz wydawca musi zapłacić 18 tys. złotych.>
Jak donosi informator „Gazety Polskiej Codziennie”, Niemcy znają treść taśm już od miesiąca. Firma wywiadowcza, przygotowując raport na potrzeby niemieckich służb, podkreśliła fatalny stan polskich zabezpieczeń kontrwywiadowczych. Dokument powstał w maju i już wtedy posługiwał się nagraniami z „afery taśmowej”, ujawnionej w Polsce pod koniec czerwca.>
Najnowsze