Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: Agora

Fundacja Życie i Rodzina zorganizowała w sobotę w Toruniu kurs obrońców życia i rodziny. Na miejscu, podając fałszywe dane, stawiła się Natalia Waloch. Niegdyś dziennikarka lokalnej „Gazety Wyborczej”, dziś „Wysokich Obcasów”. Po blisko 40 minutach awantury prowokatorkę wyprowadziła ochrona budynku. >
Portal gazeta.pl grzmi i manipuluje kłamliwymi informacjami ws. przeprosin Leszka Szymowskiego, jakie miał decyzją sądu zamieścić Cezary Gmyz na łamach "Gazety Polskiej Codziennie".>
Nie milkną echa wypowiedzi RPO Adama Bodnara dotyczącej zatrzymania podejrzanego o zabójstwo 10-letniej Kristiny. Prawdziwą burzę w niektórych mediach, wywołała informacja dotycząca syna Bodnara, który miał wyłudzać z bronią białą w ręku pieniądze od młodszych od siebie dzieci. W związku z tą właśnie medialną burzą, red. Dorota Kania ujawniła pewną - delikatnie mówiąc - niekonsekwencję mediów Agory. Chodzi o...>
American Jewish Committee, amerykańska organizacja żydowska, skrytykowała sport.pl, należący do Agory (wydawcy „Gazety Wyborczej”). Portal użył słowa „pogrom” w tytule artykułu o przegranym meczu polskiej reprezentacji U-21 z Hiszpanią (0:5). „Nieakceptowalne słowo” – napisano na Twitterze organizacji.>
Gazeta Wyborcza zaatakowała premiera Mateusza Morawieckiego i jego żonę Iwonę. CIR wydało w tej sprawie oświerczenie, z którego dowiedzieliśmy się, że gazeta zostanie pozwana przez premiera i jego żonę za pomówienia. Okazało się, że ekspertką od gruntów, cytowana w tekście „GW” jest.. aktywna działaczka SLD, aktywnie komentująca wydarzenia polityczne. O tym w tekście jednak nie napisano. Z artykułu nie dowiemy się również, że „specjalistka” pracowała wcześniej w… Agorze.>
Grupa Eurozet, nadawca m.in. Radia Zet, została zakupiona przez Agorę oraz czeską spółkę SFS Ventures. Początkowo to 40 proc. udziałów, ale do 2022 roku nabywcy będą mogli przejąć 100-procentowy pakiet akcji. UOKiK wszczął w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.>
Portal wirtualnemedia.pl ustalił nieoficjalnie, że akcjonariusz Agory - grupa PZU - rozważa zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu popełnienie przestępstwa po przejęciu Eurozetu przez Agorę i SFS Ventures. Miały pojawić się wątpliwości, czy nie doszło do działania na szkodę spółki.>
Agora przejmie 40 proc. akcji spółki Eurozet, właściciela Radia Zet za 130 mln zł - poinformował portal money.pl. >
W siedzibie Agory trwa manifestacja, w której demonstranci zarzucają dziennikarzom "Gazety Wyborczej" współodpowiedzialność za mowę nienawiści. "Zamiast umywać ręce, podszlifujcie warsztat" – wykrzykują w redakcji przy ul. Czerskiej w Warszawie.>
Prezes Jarosław Kaczyński skierował wezwanie przedsądowe do Agory S.A. Lider Prawa i Sprawiedliwości domaga się przeprosin za cykl artykułów poświęconych planom budowy w Warszawie dwóch wieżowców przez powiązania ze środowiskiem PiS sp.Srebrna oraz przeznaczenia 30 tyś.zł na schronisko dla zwierząt w Celestynowie. >
Tomasz Sakiewicz poinformował, że Zarząd Niezależnego Wydawnictwa Polskiego pozywa Agorę, wydawcę "Gazety Wyborczej" i portalu gazeta.pl. Jednocześnie informuje, że "ze względów humanitarnych nie będzie podejmować kroków prawnych wobec Wojciecha Czuchnowskiego". >
Kobiety, które wychowały co najmniej czwórkę dzieci i nie mogły pracować, otrzymają świadczenia emerytalne. Rząd wprowadził bowiem program Mama 4+. Reakcja niektórych środowisk jest szokująca. „Rozkładaj nogi! Witamy w średniowieczu” – to fragment tytułu na portalu Agory. Tekst krytykują nawet politycy opozycji. A minister Elżbieta Rafalska nie ukrywa oburzenia. „Poniżające i pełne pogardy dla matek” – powiedziała w rozmowie z „Codzienną”. >
Agora postanowiła wejść na rynek gastronomiczny z nowymi lokalami sygnowanymi nazwą Papa Diego. Pierwsze restauracje mają być dostępne dla klientów już pod koniec października. Sprawę skomentował publicysta „Do Rzeczy”.>
W październiku br. Agora zakończy wydawanie magazynów „Cztery Kąty”, „Ładny Dom”, „Dziecko” i „Niezbędnik Ogrodnika”. Natomiast czasopisma „Logo”, „Avanti”, „Kuchnia” i „Opiekun” zostaną włączone do pionu „Gazety Wyborczej”. Z firmą rozstanie się kilka-kilkanaście osób - informują wirtualnemedia.pl.>
– To, co ja napisałem razem z koleżanką jako tekst narracji w filmie dokumentalnym, ktoś spisał i zamieścił na portalu gazeta.pl, nie podając, że tekst jest przepisany z filmu. Zirytowało mnie to, bo my robiliśmy ten cykl długo i poświęciliśmy setki godzin na przeglądanie akt sądowych – powiedział portalowi tvp.info reżyser Maciej Muzyczuk.>
Miasto Poznań przeznaczyło na kampanię informacyjną na temat inwestycji, które mają być zrealizowane w perspektywie lat 2018-2023, ponad 230.000 zł. W ramach kampanii wydano dodatki do dwóch gazet oraz opublikowano artykuły eksponujące hasło #Poznan2023. Pieniądze popłyną do Agory, która została wybrana z wolnej ręki. Czy na tak szeroką kampanię miasto nie powinno ogłosić przetargu, a publikacja kilku logotypów warta jest takich kwot? >
Na portalu Money.pl ukazała się analiza dotycząca sytuacji finansowej koncernu Agora w IV kwartale i w całym roku 2017, z której wynika, że rok poprzedni zakończył on stratą w wysokości 83,5 mln zł i była ona 4 razy wyższa, niż ta osiągnięta w roku 2016 (wtedy wyniosła 16,6 mln zł). >
Środowisko „Gazety Wyborczej” po raz kolejny zajmuje się poszukiwaniem rasizmu i homofobii tak gdzie ich nie ma. Nie po raz pierwszy zresztą. Wydawany przez spółkę Agora darmowy, warszawski dziennik „Metro” problemu doszukał się w… dowcipach znajdujących się w menu jednej z restauracji. Problem zgłosił oburzony internauta, który przez Facebookowy profil „Nagroda Złotego Goebbelsa” został zdemaskowany jako.. pracownik Agory. >
– Są to bzdury, których nie warto po prostu komentować – tak premier Beata Szydło odniosła się do publikacji portalu Gazeta.pl, według której szefowa rządu miała „osobiście decydować, by nie publikować wyroków TK”.>
Agora pozbywa się działki przy swojej siedzibie głównej w Warszawie. >
Najnowsze