"Nasz Dziennik": Gender w ministerstwie środowiska

Artykuł
FLICKR/ KEONI CABRAL/ CC BY 2.0

Przy pomocy funduszy przeznaczonych na ochronę środowiska ekipa PO-PSL promowała ideologię gender – informuje "Nasz Dziennik". Sprawa wyszła na jaw przy okazji audytu w resorcie, jaki zlecił minister Jan Szyszko.

Chodzi o produkcję i emisję spotów, które miały promować segregowanie domowych odpadów. W spotach wystąpili znany restaurator Wojciech Modest Amaro i krytyk kulinarny Maciej Nowak, którzy tłumaczyli małemu chłopcu, jak segregować śmieci i odpadki w kuchni – czytamy w "Nasz Dzienniku".

Eksperci nie mają wątpliwości, że klipy, które emitowano w stacjach telewizyjnych i w internecie, były  „miękkim” promowaniem ideologii gender. – Akcja spotów dzieje się w kuchni, występuje dwóch mężczyzn i dziecko. Dlaczego nie ma w spocie kobiety, która grałaby rolę matki? Jeśli do tego dodamy fakt, że pan Maciej Nowak jest homoseksualistą i nie ukrywa swojej orientacji, a wręcz się nią chwali w mediach, to jak można nie traktować takiej kampanii jako promocji gender, budowania atmosfery akceptacji dla niej? – mówi w rozmowie z gazetą psycholog rodzinny Katarzyna Wieczorek.

Sprawą już zainteresowało się nowe kierownictwo ministerstwa środowiska, które zarządziło audyt w resorcie. Dzisiaj prof. Jan Szyszko ma na jego podstawie przedstawić bilans otwarcia kierowanego przez siebie ministerstwa – czytamy w "Naszym Dzienniku". 

Zobacz całość "Bilansu otwarcia przeprowadzonego w Ministerstwie Środowiska"

Źródło: Nasz Dziennik

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy