Najnowszy raport "Najbardziej opiniotwórcze media” z sukcesem „Gazety Polskiej”

Artykuł
twitter

Ukazał się już raport dotyczący najbardziej opiniotwórczych polskich mediów w kwietniu. Zestawienie, przyniosło wielki sukces „Gazecie Polskiej”. Okazało się, że to medium Strefy Wolnego Słowa jest najbardziej opiniotwórczym periodykiem w Polsce.

 

Jak wynika z danych, przedstawionych przez IMM w raporcie "Najbardziej opiniotwórcze media” najczęściej cytowanym medium okazała się „Gazeta Polska” zostawiając konkurencję daleko w tyle.

W kategorii tygodniki i dwutygodniki, właśnie „Gazeta Polska” była najczęściej cytowana przez inne media.

Drugi na liście „Wprost” miał ponad połowę mniej udostępnień niż medium Strefy Wolnego Słowa.

 

raport_670_01

(źdódło: raport IMM)

 

Ogromną radość i dumę budzi fakt, że polskie media, zyskują coraz większe uznanie w Państwa oczach oraz stają się podstawą do cytowania i tworzenia własnego zdania na dany temat.

W raporcie dotyczącym najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych ogółem, bez rozróżnienia na częstotliwość ich pojawiania się GAZETA POLSKA , znalazła się na wysokiej, piątej pozycji w Polsce.

 

Źródło: raport IMM

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy