Lis angażuje się politycznie i dołącza do akcji #SilniRazem. Obejdzie się bez konsekwencji ze strony RASP?

Artykuł
Fotomag/Gazeta Polska

Naczelny „Newsweeka” Tomasz Lis jawnie zaangażował się w akcję #SilniRazem, prowadzoną w ramach kampanii wyborczej PO-KO. Przypomnijmy, że pod hashtagiem publikowano w ostatnich dniach wiele obelżywych wpisów pod adresem rządu. Co na to wydawca tygodnika?

Lis podkreślił, że należy pisać „krytycznie, nie wulgarnie”. Zdaniem jednego z jego zwolenników „konstruktywna krytyka” to między innymi oskarżanie adwersarza o deprawację.

 

Internauci dali wyraz zniesmaczenia postawą Lisa. Poniżej publikujemy kilka twitterowych odpowiedzi.

 

Zasadnym jest zatem zadanie pytania, jak wydawca „Newsweek Polska”, spółka Ringier Axel Springer Polska, będącą częścią niemiecko-szwajcarskiego koncernu Ringier Axel Springer, ocenia angażowanie się tygodnika w kampanię wyborczą?

Źródło: Twitter

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy