Ketchup nie jest „Kolejnym papierem toaletowym”. Producent dementuje doniesienia o niedoborze przyprawy

Artykuł
Przy większej liczbie osób gotujących w domu podczas pandemii sprzedaż detaliczna keczupu wzrosła o 15%
Fot. Canva

Po tym, jak pojawiły się doniesienia, że ​​może grozić niedobór keczupu, jeden z największych producentów przypraw w kraju wydał komunikat prasowy, aby wyjaśnić sytuację. Zgodnie z oświadczeniem, podczas gdy popyt na określone rodzaje opakowań keczupowych wzrósł, producenci powinni być w stanie sprostać temu zapotrzebowaniu.

Według oświadczenia firmy Red Gold, która jest drugim co do wielkości producentem przetworów pomidorowych w Stanach Zjednoczonych, firma była przygotowana na gwałtowny wzrost popytu na keczup. W maju 2020 roku była w stanie podwoić swoje moce produkcyjne.

 Z powodu pandemii restauracje musiały skupić się głównie na zamówieniach na wynos. Nawet gdy jadalnie mogły być otwarte, restauracje zazwyczaj musiały usuwać ze stołów przedmioty wielokrotnego użytku (takie jak butelki z keczupem), aby zapobiec rozprzestrzenianiu się infekcji. Spowodowało to wzrost popytu na jednorazowe pakiety keczupu.

Gwałtowny wzrost popytu na opakowania keczupu nie osłabł i nadal rośnie, ponieważ obawa przed „kolejnym niedoborem papieru toaletowego” pojawia się u klientów i kupujących w całym kraju. W Red Gold nie brakuje keczupu, jednak możliwości produkcji opakowań są chwilowo nadwyrężone ze względu na popyt ze strony wszystkich producentów. Firma aktywnie współpracuje z operatorami gastronomicznymi nad alternatywnymi sposobami pakowania keczupu dla swoich klientów.

Przy większej liczbie osób gotujących w domu podczas pandemii sprzedaż detaliczna keczupu wzrosła o 15% w 2020 r. W porównaniu z 2019 r.

Źródło: FOX NEWS/ PR Newswire

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy