Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

To prawdziwy pogrom. Czytelnictwo „Wyborczej” leci na łeb na szyję…

kos 15:37 6 lutego 2017
Telewizja Republika
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy podał informacje o sprzedaży dzienników ogólnopolskich w 2016 r. Największe straty odnotowała „Gazeta Wyborcza”, której czytelnictwo w perspektywie niecałej dekady spadło prawie o 70 proc.

Dane opracowane przez portal WirtualneMedia.pl wskazują, że w 2007 r. „Gazeta Wyborcza” sprzedawała średnio 443 310 egzemplarzy dziennie. W roku 2016 to zaledwie 140 662 sztuki. To dużo mniej niż w roku 2015 (158 382 egz.). Jak widać Polacy skutecznie nauczyli się szerokim łukiem omijać propagandę z ulicy Czerskiej.


Spadki zanotowała większość dzienników. Liderem pozostaje „Fakt” (281 242 egz. w 2016, to o 26 tysięcy gorszy wynik niż przed rokiem). Nieco mniejszy spadek zanotował „Super Express” (z 144 529 do 138 069). Jedynym dziennikiem, który odnotował wzrost jest „Gazeta Polska Codziennie” w 2015 r. sprzedawała 19 072 egzemplarzy, w roku ubiegłym 20 023.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Wczytuję ocenę...


RAFAŁ ZIEMKIEWICZ - RABIEJ I 4 STREFY RELAKSU ORAZ MAŁA EMI I FARMA TROLLI. CO SIĘ DZIEJE?
Wczytuję komentarze...
Najnowsze