Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: TVP

Według badań, najpopularniejsze źródła informacji to TVN i Onet, a TVP jest źródłem... fake newsów. Jak się okazało, autorem tych badań jest.... Grzegorz Piechota, który przez 14 lat pracował dla "Gazety Wyborczej".>
Były prezydent Lech Wałęsa oznajmił dziś na Facebooku, że „zrywa wszelkie kontakty z telewizją Kurskiego do czasu odwołania Kurskiego” i nie życzy sobie, by jego nazwisko „pojawiało się w TVP”. Podobno to Prawo i Sprawiedliwość miało „gumkować” nazwisko Wałęsy, a tymczasem robi to on sam… >
Jak pisze „Super Express”, Ryszard Schnepf pobierał w czasie bycia ambasadorem w Hiszpanii USA dodatek na utrzymanie rodziny w łącznej wysokości prawie 450 tys. złotych. Taki dodatek należny byłby wtedy, gdyby małżonka ambasadora nie pracowała. Tymczasem była ona zatrudniona w TVP. >
„Pomimo decyzji władz miasta Opole o rozwiązaniu umowy z TVP S.A. na organizację 54. KFPP, festiwal polskiej piosenki odbędzie się w zbliżonym terminie” - taki komunikat zamieściła na swoich stronach TVP. >
Miasto Opole wypowiedziało Telewizji Polskiej umowę na organizację tegorocznej, 54. edycji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Jako powody, w oficjalnym piśmie, wskazano m.in. niezapewnienie udziału przedstawiciela miasta Opola w Radzie Artystycznej Festiwalu. >
Prezydent opola stanął po stronie zbuntowanych artystów, którzy podjęli bojkot tegorocznego Festiwalu w Opolu. Prezydent Opola wstrzymał prace techniczne i nie wpuszcza TVP na teren amfiteatru. Na godzinę 14 zostało zaplanowane spotkanie kryzysowe TVP.>
No właśnie, co z tym Opolem, Panie i Panowie ? POSŁUCHAJ!>
Kilka dni temu pisaliśmy o pytaniu, jakie do szefa TVP, Jacka Kurskiego, skierował poseł Paweł Kukiz. Dotyczyło ono pisemnego potwierdzenia wniosków o kontrolę Centralnego Biura Korupcyjnego w TVP. Kukiz drąży dalej tę sprawę i kieruje pismo do CBA. >
W internecie pojawiły się informacje o funkcjonariuszach CBA, którzy wkroczyli do Telewizji Polskiej. Okazuje się, że sam Jacek Kurski poprosił o to, by Centralne Biuro Antykorupcyjne skontrolowało wydatki, ponoszone przez poprzednie zarządy TVP. Kurski potwierdził w ten sposób informacje o trwających analizach dokumentów finansowych spółki.>
W Poznaniu doszło do pobicia operatora TVP podczas kręcenia posiedzenia poznańskiej komisji kultury.Telewizyjna ekipa została napadnięta przez dwóch agresywnych mężczyzn. Cały incydent zarejestrowano i upubliczniono>
Filmik jaki emituje portal wp.pl wiele mówi o ... dziennikarzu-geju, który chyba nie rozumie jakie ma zadanie jako dziennikarz. Zachowuje się lekceważąco w stosunku do prezesa TVP Jacka Kurskiego, który jednak nie robi sobie z tego problemu, a perfekcyjnie gasi dziennikarza odpowiadając mu grzecznie i rzeczowo. Mina dziennikarza mówi sama za siebie!>
Jak dowiedział się portal wPolityce.pl, Jacek Kurski zdecydował o zerwaniu współpracy między TVP a aktorką Julią Wyszyńską. >
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło sześć skarg na wypowiedź Jakuba Wątłego z programu „W Krzywym zwierciadle”, w Superstacji, na temat dziennikarzy Telewizji Polskiej, a także list otwarty zarządu SDP do Zygmunta Solorza-Żaka – informuje portal WirtualneMedia.pl. >
Były minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski słynie ostatnio ze skandalicznych wypowiedzi, które celują nawet w ś.p. prezydenta Lecha Kaczyńskiego... Tym razem Sikorski postanowił zaatakować szefową "Wiadomości" Marzenę Paczuską, nazywając ją "tępą propagandystką". Wszystko publicznie, na swoim Twitterze...>
Współprowadzący "Studio Polska" TVP, który poinformował podczas programu, że "lider Nowoczesnej Ryszard P." został zatrzymany pod zarzutem szpiegostwa i zaraz potem oznajmił, że to jednak nieprawda, został odsunięty od prowadzenia programu. Maciej Pawlicki oznajmił to na Twitterze.>
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański przekazał informację, że nowym przewodniczącym rady nadzorczej Telewizji Polskiej został Maciej Łopiński. Zajął on miejsce Dariusza Lasockiego, który w zeszłym tygodniu złożył rezygnację z pełnionej funkcji. >
Nieoficjalne informacje mówią o sporych zmianach w Telewizji Polskiej – tak donosi portal niezalezna.pl. Dariusz Lasocki, przewodniczący rady nadzorczej TVP, miał złożyć wniosek o swoje odwołanie. >
Telewizja Polska rozpoczęła rozmowy z aktorem kabaretowym Robertem Górskim dotyczące powstania nowego serialu na antenie TVP o nazwie "Lemingrad". Jego fabuła ma opierać się na historiach z życia polskiej polityki. Produkcja ma trafić na jedną z głównych anten - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. >
Wiceszef publicystyki TVP Info opublikował na Twitterze film ze spotkania prof. Andrzeja Rzeplińskiego, byłego prezesa Trybunału Konstytucyjnego z KOD. Rzepliński mówi na nim o strachu jego kolegów, sędziów, przed korzystaniem z męskiej toalety w TK.>
Telewizja Polska odniosła w tym roku bardzo duży sukces związany z organizacją koncertu sylwestrowego gwiazd w Zakopanem. Sylwester w TVP 2 osiągnął oglądalność 27 proc. To najlepszy wynik od siedmiu lat. Jednym z hitów wieczoru był występ gwiazdy polskiej piosenki Maryli Rodowicz z popularnym wykonawcą disco polo Zenonem Martyniukiem. I choć występ wywołał entuzjastyczne reakcje wśród tłumu zgromadzonego w Zakopanem, to w programie "Pytanie na Śniadanie" artystka wyznała, że po koncercie spłynęła na nią tzw. "fala hejtu". >