Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: Telewizja Polska

KRRiT podjęła decyzję ws. skargi Jurka Owsiaka na TVP. Chodzi o nieinformowanie społeczeństwa przez Telewizję Polską o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła propozycję Owsiaka decydując, że TVP w żaden nie naruszyła prawa.>
Jak widać uczestnikom demonstracji, która po raz kolejny udowadnia jak bardzo „pokojowe” są manifestacje nie spodobała się obecność dziennikarzy Telewizji Polskiej. Zostali obrzuceni obelgami i groźbami. "Szoruj stąd!", "śmieciarze", "odpuść, do g... się nie przemawia" - usłyszeli od uczestników demonstracji.>
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański przekazał informację, że nowym przewodniczącym rady nadzorczej Telewizji Polskiej został Maciej Łopiński. Zajął on miejsce Dariusza Lasockiego, który w zeszłym tygodniu złożył rezygnację z pełnionej funkcji. >
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski w rozmowie z wideoportal powiedział, że pomimo dobrych osiągnięć oglądalności, jakie zanotowała TVP w czerwcu, lipcu i w sierpniu, to i tak z "forsą jest krucho". >
Dziennikarz i satyryk Marcin Wolski zastąpi na stanowisku szefa Macieja Chmiela – podał serwis "Presserwis'.>
Nową szefową działu dokumentalnego w TVP1 będzie Anna Ferens – poinformował za pośrednictwem Twittera Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. Ferens jest reżyserką, scenarzystką, dziennikarką i reporterką telewizyjną, ma na koncie liczne serie i filmy dokumentalne.>
– Chcę żeby to, co dobre było kontynuowane, a to, co złe było skorygowane i zmienione. Naszą zasadą będzie to, że dobro widza będzie dla nas najważniejsze. Nie dobro reklamodawców, tylko dobro widza (...) odrzucamy zasadę, że tyle misji, ile abonamentu. Przyjmiemy zasadę BBC, że to, co dobre musi być popularne, a to, co popularne, musi być dobre – powiedział w krótkim oświadczeniu Jacek Kurski, nowy prezes Telewizji Polskiej. >
Jak donosi portal niezależna.pl, Platforma Obywatelska chce za pomocą ingerencji w Krajowym Rejestrze Sądowym zablokować wpis o wyborze nowych władz Telewizji Polskiej. >
Jak ustalił portal wirtualnemedia.pl, w połowie stycznia na antenie TVP 1 pojawi się nowy program publicystyczny, który zastąpi cykl "Tomasz Lis na żywo". Będzie go najprawdopodobniej prowadziła Małgorzata Serafin, a audycja będzie miała charakter debaty eksperckiej z udziałem publiczności.>
W związku z zamieszaniem, do którego doszło wczoraj przed rozpoczęciem debaty w Telewizji Publicznej, Komisja Zakładowa NSZZ "Solidarność" domaga się zerwania współpracy z firmą ochroniarską zabezpieczającą siedzibę TVP.>
– Nie lubimy być przesłuchiwani, lubimy być wysłuchiwani – mówił poseł PiS Jarosław Sellin, tłumacząc czemu politycy jego partii nie chcą odwiedzać programu "Tomasz Lis na żywo".>
Jak podaje portal 300polityka.pl, szef sztabu wyborczego PO Marcin Kierwiński miał potwierdzić w liście do TVP chęć udziału premier Kopacz w debacie z Beatą Szydło, na tydzień przed wyborami. Debata ma być transmitowana także przez TVN i Polsat. Z kolei Stanisław Karczewski z PiS uważa, że największe stacje telewizyjne powinny zaprosić do niej także Telewizję Republika.>
"Czy pan bierze pieniądze za udział w kampanii Andrzeja Dudy" - pytał Kulczycki swojego gościa Łukasza Warzechę w studiu TVP Info. To właśnie za te słowa, Komisja Etyki Telewizji Polskiej skrytykowała Kulczyckiego, zarzucając mu naruszenie zasad etyki dziennikarskiej.>
Jacek Rakowiecki nie jest już rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej S.A. Jak dotąd nie wiadomo, kto zastąpi go na tym stanowisku.>
Telewizja Polska odrzuciła spot reklamowy Fundacji Mamy i Taty "Rozwód? Przemyśl to", zarzucając fundacji, że spot jest nieobiektywny, prezentuje krzywdzące stereotypy, nie miała jednak oporów by wyemitować materiał propagujący związki homoseksualne. - Telewizja publiczna cenzuruje spot niezależnej fundacji - powiedział na antenie Telewizji Republika Paweł Woliński z Fundacji Mamy i Taty.>
Sąd Najwyższy Białorusi zobowiązał Telewizję Polską do zaprzestania używania znaku towarowego Biełsat TV. Niezależna telewizja Biełsat nadaje z Polski w języku białoruskim. Przedstawiciel kanału zapowiedział kontynuowanie działalności.>
Najnowsze