Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: kłamstwo

– To były świadome działania na szkodę państwa polskiego po to, by Rosjanie mieli wolną rękę w działaniu – powiedział Antoni Macierewicz w TV Republika, odnosząc się do skandalicznych zaniechań w śledztwie smoleńskim ówczesnych polskich władz. Szef MON‑u poinformował też, że jeśli prokuratura się tym nie zainteresuje, sam będzie nadzorował tę sprawę>
Kolejny skandaliczny artykuł zamieszczono w popularnym we Freiburgu dzienniku "Badische Zeitung". W artykule na temat historii wspomniał o obozie zagłady w Sobiborze. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby autor nie użył zwrotu „polnisches Vernichtungslager”, czyli „polski obóz zagłady”. To kolejna tego typu skandaliczna sytuacja! >
Poznaj prawdę o Ewie Kopacz, ludziach PO i katastrofie smoleńskiej. >
W ostatnich miesiącach czołowi politycy Platformy wręcz wyspecjalizowali się w kłamstwach w zasadzie w każdej sprawie, jeżeli tylko może to przynieść tej partii wzrost poparcia w badaniach opinii publicznej - pisze Zbigniew Kuźmiuk.>
Od jakiegoś czasu zmagam się z medialnymi kłamstwami na mój temat. Lewactwo wymyśla zdania, które rzekomo miałem wypowiedzieć, rozpowszechnia je w postaci memów, a potem domaga się tłumaczenia się z nich. A na koniec na podstawie wyssanych z ich brudnych paluchów pomówień doprowadza do odwoływania spotkań.>
We Włoszech po raz kolejny podano do informacji publicznej kłamliwe określenie na niemiecki nazistowski obóz Auschwitz. "Włoska agencja Ansa znowu użyła sformułowania "polski obóz koncentracyjny" w odniesieniu do niemieckiego nazistowskiego obozu Auschwitz" - podała w komunikacie na Twitterze Polska Agencja Prasowa.>
Prof. Jan Żaryn, senator PiS i redaktor naczelny „W Sieci Historii” w Telewizji Salve TV mówił, jak powinna wyglądać skuteczna polska polityka historyczna i odpowiedź na sformułowania „polskie obozy śmierci”. >
Donald Trump wyznaje prostą zasadę. Jeśli jakieś medium podaje nieprawdziwe informacje, nie może liczyć na to, że w czasie konferencji prasowej będzie mogło zabierać głos. I tak się stało ze sławną telewizją CNN, której prezydent USA odmówił zadania pytania. Powód? Trump nazwał CNN telewizją z "oszukańczymi wiadomościami" (fake news).>
Wczoraj w programie "Kropka nad i" gościem był przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk. W trakcie programu Donald Tusk wypowiedział się ws. uchodźców i kontroli granic państw europejskich. Oczywiście kłamał, co od razu zauważył Rafał Ziemkiewicz. >
"Gazeta Wyborcza" po raz kolejny podała nieprawdziwe informacje. Jak wynikało z doniesień wyborcza.pl prezes Stanisławczyk powiedziała Wojciechowi Mannowi, że za długo pracuje w Trójce i zachowuje się tak, jakby to było jego radio. Miała też dodać, że Mann ma "braki warsztatowe". Artykuł okazał się kłamliwy, a oświadczenie w tej sprawie wydał sam Wojciech Mann. Poniżej publikujemy jego treść. >
Podczas swojego wczorajszego programu "Kropka nad i..." jedno z tzw. resortowych dzieci, czyli Monika Olejnik publicznie skłamała na temat szefa Solidarności Piotra Dudy, mówiąc, że Duda w stanie wojennym był w ZOMO. Dziś publicznie przeprasza! Oto jak zagrywają tzw. KOD-ziarze. >
Małgorzata Wassermann, posłanka Prawa i Sprawiedliwości, padła ofiarą ohydnego kłamstwa. Powołując się na rzekomy wywiad, którego Wassermann nigdy nie udzieliła, w Internecie opublikowano obrazek, jakoby posłanka miała w wieku 18 lat usunąć ciążę. Wassermann poczyniła już stosowne kroki prawne.>
W dzisiejszym programie "Gość Poranka" na antenie TVP Info, poseł Platformy Obywatelskiej, zasiadający w sejmowej komisji śledczej ds. wyjaśnienia afery Amber Gold oskarżył prowadzącego, dziennikarza Michała Rachonia, że był zatrudniany przez firmę Bonivest, która promowała Amber Gold. Kilka godzin później adwokat dziennikarza skierował przedprocesowe pismo do posła PO. O kłamstwie Brejzy poinformował również Małgorzatę Wassermann, przewodniczącą sejmowej komisji śledczej.>
- Dziennikarz TVN przedstawił mi się jako przedstawiciel innego medium. Co więcej, powiedziałem mu, jak się nazywam - tak Witold Rosowski ze stowarzyszenia Solidarni 2010 reaguje na odpowiedź TVN.>
„Otumanieni, głupi, źli, opłaceni żydowskimi pieniędzmi” – tak mieli mówić politycy o demonstrantach KOD wg Pawła Wrońskiego. Okazuje się jednak, że Paweł Wroński posłużył się manipulacją. >
– Honor i godność Rzeczypospolitej wymagają, by mówić o tym, jaka jest prawda – mówił w TV Republika Maciej Świrski. Szef Reduty Dobrego Imienia mówił to w kontekście petycji do prezydenta ws. odebrania Janowi Tomaszowi Grossowi orderu. >
„Fakty TVN” zdecydowały się w końcu przerwać milczenie o liście rzeczy Komorowskiego, które wyniósł z Pałacu Prezydenckiego, budynku przy ul. Wiejskiej w Warszawie i Belwederu. Temat wykorzystano do ataku na Antoniego Macierewicza. Jak pisze portal niezalezna.pl, do ataku użyto wypowiedzi dyrektor biura prasowego prezydenta Andrzeja Dudy, które TVN zmanipulowało. >
Rzecznik rządu Cezary Tomczyk stwierdził, że za powołaniem Krzysztofa Kwiatkowskiego na szefa Najwyższej Izby Kontroli głosowało także Prawo i Sprawiedliwość i że był to wynik „szerokiego porozumienia”. Okazuje się, że to nieprawda. >
Ewa Kopacz przekonywała wczoraj, że nic nie wiedziała o tym, że specjalnie dla niej zamówiony został rządowy samolot, który ot tak, na wszelki wypadek został specjalnie dla niej ściągnięty z Warszawy do Gdańska. Okazuje się jednak po raz kolejny, że kłamstwo ma krótkie nogi, bo już dziś dziennikarze udowadniają, że pani premier mijała się z prawdą. >