Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: Gazeta Wyborcza

"Gazeta Wyborcza" zamieściła nietypową reklamę wykupioną przez ambasadę Turcji w Polsce, a jej treść musiała prawdziwie zaboleć dziennikarzy ze szkoły Adama Michnika. >
Polska Agencja Prasowa rozszerzyła właśnie pozew przeciwko spółce należącej do Adama Michnika, która jest wydawcą m.in. "Gazety Wyborczej". Chodzi o bezprawne wykorzystywanie treści PAP na łamach mediów wchodzących w skład spółki.>
– Kłamstwem są informacje przedstawione w artykule z dnia 11 lipca 2017r. na portalu internetowym Frankfurter Allgemeine Zeitung pt.: Die Moskau-Reise des Herrn Kownacki, a następnie przytoczone w artykule Gazety Wyborczej pt.: "FAZ": Rosyjskie kontakty prawej ręki Macierewicza – oświadczył wiceminister MON Bartosz Kownacki. >
– Jeszcze chwilę pozostaniemy przy tym samym temacie, bo dla mnie nie ma dziś ciekawszego tematu - mówił Rafał Ziemkiewicz. - Dziennikarze z "Wyborczej" starają się udowodnić, że do Warszawy przyjechała garstka ludzi z PiS-u zwiezionych autokarami. Słowa klucze to: obciach, prowincjonalizm - mówił o komentarzach na temat wizyty Trumpa w Polsce w tzw. opozycyjnych mediach publicysta Rafał Ziemkiewicz. >
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w maju br. był „Fakt”. Najwięcej straciła gazeta Adama Michnika "Gazeta Wyborcza".>
Według badań, najpopularniejsze źródła informacji to TVN i Onet, a TVP jest źródłem... fake newsów. Jak się okazało, autorem tych badań jest.... Grzegorz Piechota, który przez 14 lat pracował dla "Gazety Wyborczej".>
Po wczorajszych "popisach" Pawła Wrońskiego "Gazeta Wyborcza" nie obniża formy. Dzisiaj niezawodni dziennikarze z Czerskiej wpadli na trop... neonazistowskich lalek dla dzieci. >
– Ulegam presji mediów społecznościowych, dlatego rozpoczynamy od przeglądu "Gazety Wyborczej" - mówił Rafał Ziemkiewicz. - Czytanie tego szmatławca jest ciężkie, dlatego zrobimy to za państwa, bo nam za to płacą. Więc zaczynamy od "GW". Całą stronę piątą poświęcono "Milczeniu o śmierci na komendzie" i to jeszcze Austriaka - można powiedzieć nadczłowieka, którego zaatakowali murzyni z Polski. Facet 63-letni ze swoją żoną weszli w scysje z ochroniarzami. Żona uważała, że to było nieporozumienie, jednak policja wzięła ich na komisariat. Facet, który chorował na ostrą niewydolność sercową, dostał zawału i zmarł. Jaki jest zarzut? Policjanci mogli udzielić mu pomocy, a wezwali pogotowie, które przyjechało po 10 min, ale nic nie udało się zrobić. Na czym polega ta afera? Nikt nie wiedział o tym, do czasu aż w gazecie austriackiej ukazał się artykuł. Opozycja teraz domaga się wyjaśnień od MSWiA. Pytanie tylko, kto zabraniał im o tym pisać? To jest właśnie przykład - "fake news" - stwierdził publicysta. >
- Myślę, że przejście w publicystyce na poziom aktów strzelistych jest bardzo fajnym sposobem mówienia o polityce. Jeśli chodzi np. o horror ekshumacji poziom empatii „GW” jest zerowy. Widać, że ta wrażliwość jest wybiórcza – uchodźca ich bardzo wzrusza, polska rodzina wielodzietna ich nie wzrusza, bo to patologia, poza tym biorą te 500+, za co leming kupiłby sobie nowe rureczki, jeszcze te rodziny prowadzą dzieci do kościoła i rosną wyborcy PiS - powiedział w "Chłodnym okiem" Rafał Ziemkiewicz.>
Pozwoliłem sobie uwspółcześnić stary szkolny dowcip z czasów PRL. Starsi na pewno wiedzą, jak brzmi poprawnie, młodszym przytoczę: „Kto jest twoim bohaterem i dlaczego Lenin?” - pisze bloger Matka Kurka w nowym numerze tygodnika "Gazeta Polska". >
Takie cuda wianki jedynie w środowisku Adama Michnika! >
W piątek, 19 maja, „Gazeta Wyborcza” (Agora) po raz dziewiętnasty wręczy tytuł swojego „Człowieka Roku”. Tym razem redakcja przyznała go wiceszefowi Komisji Europejskiej, Fransowi Timmermansowi. - Nagradzamy obrońcę wartości, na których zbudowano Unię Europejską - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, zastępca redaktora naczelnego dziennika.>
„Gazeta Wyborcza” bije na alarm, bo według nowej podstawy programowej statystyczny licealista będzie musiał przeczytać „aż” siedem książek. Zdaniem cytowanych przez „GW” autorytetów to zbyt dużo. – To można traktować tylko w kategoriach żartu – mówi nam Dariusz Piontkowski, wiceprzewodniczący sejmowej komisji edukacji.>
– Gazeta Wyborcza w najnowszym numerze pisze o "wątpliwej teczce "Bolka". To wręcz podręcznikowy przykład jak zrobić coś z niczego – mówi publicysta na antenie Telewizji Republika.>
Resort spraw zagranicznych odpowiada na atakującą ministra Witolda Waszczykowskiego publikację „Gazety Wyborczej” i wylicza wszystkie nieprawdziwe informacje gazety.>
Ważą się losy niezwykle zasłużonej dla polskiej kultury sceny – Starego Teatru w Krakowie, który od 2001 r. posiada przywilej używania tytułu Narodowy; stąd też podlega bezpośrednio pod Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Latem kończy się bowiem kadencja osławionej dyrekcji Jana Klaty, osławionej z uwagi na antykatolickie i antynarodowe poczynania tego pana na narodowej scenie. 9 maja odbędą się przesłuchania siedmiu kandydatów na to jakże ważne dla polskiej sztuki stanowisko, którzy przeszli przez etap pisemnej kwalifikacji. Z zawziętością zwalczającą wszelkie przejawy patriotyzmu „Gazeta Wyborcza” dokonała już jedynego słusznego wyboru, obstalowując rzecz jasna dotychczasowego szefa Starego Teatru, który kilka lat temu psim swędem wdarł się na tę scenę – nie tylko bez dyplomu, ale po prostu bez wykształcenia. Wystarczyło mu, że za swe credo twórcze obrał permanentną prowokację i dewiacje, a bieganie z gołym tyłkiem po scenie oraz wiarygodną symulację kopulacji uznał za działania artystyczne. Na Czerskiej nie znajdą kandydata bardziej pasującego do ich kosmopolitycznej ideologii - pisze Leszek Sosnowski.>
Jak informują wiertualnemedia.pl flagowy okręt Agory "Gazeta Wyborcza" kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży. Jej średni wynik poszedł w dół w zestawieniu aż o 19,63 proc. Koniec ery Michnika definitywny! >
Wprowadzona przez rząd premier Beaty Szydło podwyżka etatowej płacy minimalnej do 2 tys. zł brutto i godzinowej do 13 zł od 1 stycznia tego roku jak się okazuje wymusza podwyżki płac w polskiej gospodarce - pisze Zbigniew Kuźmiuk.>
– Z dnia na dzień skromny informatyk, borykający się z trudnościami życia codziennego hipster z pod Warszawy stał się postacią rozpoznawalną na całym świecie – głosi opis książki o liderze KOD Mateuszu Kijowskim. Nas bawi, ale jak widać – nie tylko nas, bo swoją krytyczną opinię wyraziła… „Gazeta Wyborcza”. >
Nie trzeba było długo czekać. Mainstream mocno zawiedziony nominacją abpa Marka Jędraszewskiego na metropolitę krakowskiego przypuścił atak na ordynariusza archidiecezji krakowskiej. Gazeta wiadomo jaka pisała na przykład, że abp Jędraszewski wypowiedział „słowa niegodne kapłana”. Powodem stała się homilia arcybiskupa wygłoszona z okazji 7. rocznicy tragedii smoleńskiej w Katedrze Wawelskiej. >