Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

"Ekspertka" Wyborczej od nieruchomości, to aktywna działaczka SLD. Wcześniej pracowała w Agorze

PR 12:25 21 maja 2019
facebook.com/marlena.joks
Gazeta Wyborcza zaatakowała premiera Mateusza Morawieckiego i jego żonę Iwonę. CIR wydało w tej sprawie oświerczenie, z którego dowiedzieliśmy się, że gazeta zostanie pozwana przez premiera i jego żonę za pomówienia. Okazało się, że ekspertką od gruntów, cytowana w tekście „GW” jest.. aktywna działaczka SLD, aktywnie komentująca wydarzenia polityczne. O tym w tekście jednak nie napisano. Z artykułu nie dowiemy się również, że „specjalistka” pracowała wcześniej w… Agorze.

 

Poniedziałkowa "GW" w artykule "Jak Morawiecki uwłaszczył się na gruntach kościelnych" napisała, że szef rządu wraz z żoną w 2002 roku kupili 15 ha gruntów za 700 tys. zł od Kościoła we Wrocławiu. Później rzeczoznawca ocenił, że nieruchomość już w 1999 r. warta była prawie 4 mln zł.

W sprawie natychmiastowo głos zabrało Centrum Informacyjne Rządu, które oceniło, że tekst "Gazety Wyborczej" narusza dobra osobiste premiera Mateusza Morawieckiego i jego żony. Jak poinformowano, podjęli oni decyzję o skierowaniu sprawy na drogę sądową z żądaniem "sprostowania zawartych w nim kłamstw i manipulacji".

Oświadczenie w tej sprawie wydała również żona premiera - Iwona Morawiecka.

- W odniesieniu do zmanipulowanego artykułu "Gazety Wyborczej", podpisanego przez red. J.Harłukowicza oraz zawartymi tam kłamliwymi pomówieniami kieruję sprawę na drogę sądową - przekazała w oświadczeniu.

W tekście wyborczej o sprawę zapytano Marlenę Joks, którą przedstawiono jako "prezeskę Dolnośląskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i Zarządców Nieruchomości", mającą uchodzić za ekspertkę od nieruchomości.

Internauci błyskawicznie "dokopali" się do informacji, że pani Joks to działaczka SLD.

 

 

 

Ale to nie wszystko. Jak ustalił portal niezalezna.pl, Joks w przeszłości pracowała dla Agory. Była dziennikarką i wydawcą programów informacyjnych w Grupie Radiowej Agory, w ramach współpracy dziennikarskiej pracowała w „Gazecie Wyborczej”.

Czytaj także:

Centrum Informacyjne Rządu: Gazeta Wyborcza po raz kolejny łamie podstawowe standardy dziennikarstwa. Premier skieruje sprawę do sądu

Źródło: niezależna.pl

Wczytuję ocenę...


GEOPOLITYCZNY TYGIEL (ODC.106) - OTO DLACZEGO ZAKUP F-35 ROZZŁOŚCIŁ ROSYJSKĄ AGENTURĘ
Wczytuję komentarze...
Najnowsze