Orlen startuje z kampanią #PolskieSoki! To wsparcie dla polskich sadowników i owoców

Artykuł
Pixabay

PKN Orlen postanowił wystartować z kampanią mającą na celu promocję polskich soków. To wyraz wsparcia dla pracy polskich sadowników. Narodowy koncern zamierza zintensyfikować strategiczne relacje i usprawnić bieżącą współpracę z krajowymi dostawcami.

„W ramach rozpoczętej dziś akcji #PolskieSoki w ciągu roku planujemy zwiększenie sprzedaży soków od polskich producentów w sieci ORLEN o 150%” – informuje polski koncern.

– Jest to nie tylko wyraz naszego wsparcia dla sadowników i patriotyzmu gospodarczego, ale też wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Według badań opinii aż 87% konsumentów do zakupu produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu – informują pomysłodawcy akcji.

Zobacz najciekawsze tweety z kampanii!

Źródło: Twitter/@PKN_ORLEN

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy