Obrzydliwa reklama na 1 sierpnia. Tiger przeprasza „za błąd”, ale niesmacznych reklam jest więcej

Artykuł
Facebook.com/Jakub Szymczuk - Siła obrazu

„Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty” - takie słowa zawarła w przeprosinach za umieszczenie obrzydliwej i haniebnej reklamy na 1 sierpnia Tiger Energy Drink.

1 sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego na profilu instagramowym marki Tiger Energy Drink znalazła się skandaliczna reklama przedstawiająca wyciągnięty środkowy palec i napis „1 sierpnia. Dzień pamięci – Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Reklama wywołała oburzenie wśród internautów.

Marka Tiger Energy Drink zamieściła na Facebooku przeprosiny:

Jeśli brak przecinka w odpowiednim miejscu to wtedy jest to błąd. Tutaj mieliśmy do czynienia z działaniem, pracą osoby odpowiedzialnej za kampanię reklamową, która była nakierowana na konkretny efekt i ktoś taką formę reklamy na 1 sierpnia zaakceptował. 

Zwłaszcza, że reklama z 1 sierpnia wpisuje się – choć „wybitnie” - w cykl niesmacznej momentami kampanii napoju energetycznego.

Ten "błąd" został również usunięty z Instagrama marki kilkanaście minut temu.

Źródło: Twitter, telewizjarepublika.pl

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy