Lotos wycofa napój Tiger ze sprzedaży na swoich stacjach

Artykuł
WIKIMEDIA COMMONS/GASPAREP4/CC BY 3.0

Informację o wycofaniu ze sprzedaży napoju, podała Anna Lutek, dyrektor ds. komunikacji Grupy Lotos.

Wycofanie napoju jest konsekwencją skandalicznych reklam napoju energetycznego.

Przypomnijmy, że 1. sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego na profilu instagramowym marki Tiger Energy Drink znalazła się skandaliczna reklama przedstawiająca wyciągnięty środkowy palec i napis „1 sierpnia. Dzień pamięci – Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Reklama wywołała oburzenie wśród internautów. Nie była to jedyna bulwersująca reklama napoju.

Agencja J. Walter Thompson Group Poland w social mediach przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamie napoju energetycznego oraz zwolniła osoby odpowiedzialne za skandaliczną reklamę. 

Firma przekazała również pół miniona złotych na rzecz żyjących Powstańców Warszawski.

Również Polskie Radio zrezygnowało z zakupu produktów firmy Maspex, producenta napoju Tiger.

 

Źródło: twitter.com/annalutek, telewizjarepublika.pl

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy