Informację o wycofaniu ze sprzedaży napoju, podała Anna Lutek, dyrektor ds. komunikacji Grupy Lotos.
Wycofanie napoju jest konsekwencją skandalicznych reklam napoju energetycznego.
Przypomnijmy, że 1. sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego na profilu instagramowym marki Tiger Energy Drink znalazła się skandaliczna reklama przedstawiająca wyciągnięty środkowy palec i napis „1 sierpnia. Dzień pamięci – Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Reklama wywołała oburzenie wśród internautów. Nie była to jedyna bulwersująca reklama napoju.
Agencja J. Walter Thompson Group Poland w social mediach przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamie napoju energetycznego oraz zwolniła osoby odpowiedzialne za skandaliczną reklamę.
Firma przekazała również pół miniona złotych na rzecz żyjących Powstańców Warszawski.
Również Polskie Radio zrezygnowało z zakupu produktów firmy Maspex, producenta napoju Tiger.
Informacyjnie #GrupaLOTOS wycofa napój #Tiger ze sprzedaży na swoich stacjach.
— Anna Lutek (@annalutek) 11 sierpnia 2017
Źródło: twitter.com/annalutek, telewizjarepublika.pl