Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

I cała teza runęła... CBA demaskuje manipulacje „Gazety Wyborczej”!

PR 12:36 13 czerwca 2019
Aleksander Mimier / Telewizja Republika
Według tekstu opublikowanego w "Gazecie Wyborczej" niektórzy dziennikarze mogli współpracować z politykami i służbami specjalnymi ws. afery taśmowej. Redakcja w tej sprawie napisała pytania do CBA i - jak czytamy w artykule - miała nie uzyskać odpowiedzi. Okazało się, że jest to nieprawda. CBA opublikowało korespondencję z autorami tekstu.

Tekst Wojciecha Czuchnowskiego i Ewy Ivanowej w "Gazecie Wyborczej" zawierał nieprawdziwe informacje.

Weryfikacji, dokonało samo CBA.

W gazecie, powołując się na list Marka Falenty, skazanego w aferze taśmowej – napisano że dziennikarze Cezary Gmyz i Piotr Nisztor ukrywają, że współpracowali ze służbami specjalnymi, głównie Centralnym Biurem Antykorupcyjnym, ws. afery taśmowej, która pogrążyła rząd Donalda Tuska.

- Na pytania, czy Gmyz i Nisztor byli osobowymi źródłami informacji, nie odpowiedziały ani biuro koordynatora służb specjalnych, ani CBA" – czytamy w artykule "Wyborczej".

Jednak CBA odpowiedzi na pytanie Czuchnowskiego udzieliło.

Mało tego, wypowiedź Biura zaprzecza tezie zawartej w tekście.

CBA zamieściło na Twitterze korespondencję z dziennikarzem

 

 

 

Czytaj także:

Właścicielka sieci szkół zatrzymana! CBA prosi o pomoc

Źródło: twitter.com/CBAgovPL

Wczytuję ocenę...


KONIEC SYSTEMU (odc. 146/2) - WÓJCIK - PATOLOGIE W PLATFORMIE I HEJTERZY
Wczytuję komentarze...
Najnowsze