Brawo! Muzeum Powstania Warszawskiego odpowiada Tigerowi

EmaPob 09-08-2017, 12:45
Artykuł
WIKIPEDIA/ MARCIN BIAŁEK/ CC BY-SA 3.0

Informowaliśmy o obrzydliwej i skandalicznej reklamie Tigera na 1 sierpnia, pokazującej środkowy palec z podpisem "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie". W tak ważnym dla Polaków dniu, jakim jest rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, firma postanowiła zakpić sobie z polskiej historii i naszych bohaterów! Do sprawy odniosło się na Twitterze Muzeum Powstania Warszawskiego.

"Hej Tiger Drink. Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?" - czytamy na Twitterze Muzeum.

Brawo Muzeum Powstania Warszawskiego! Mamy nadzieję, że sprawa zostanie nagłośniona i coraz więcej osób odwróci się od marki szkalującej polską historię i polskich bohaterów narodowych! 

Źródło: Twitter.com

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy