Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, poinformował na Twitterze, że firma przekazała pół miniona złotych na rzecz żyjących Powstańców Warszawskich.
1. sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego na profilu instagramowym marki Tiger Energy Drink znalazła się skandaliczna reklama przedstawiająca wyciągnięty środkowy palec i napis „1 sierpnia. Dzień pamięci – Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Reklama wywołała oburzenie wśród internautów.
Wcześniej Agencja J. Walter Thompson Group Poland w social mediach przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamie napoju energetycznego oraz zwolniła osoby odpowiedzialne za skandaliczną reklamę.
Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, poinformował na Twitterze, że firma przekazała pół miniona złotych na rzecz żyjących Powstańców Warszawskich.
Szanowni Państwo podjęliśmy decyzję że nasze wsparcie przekażemy na pomoc żyjącym Powstańcom. Właśnie przelaliśmy na ten cel kwotę 500000zł.
— Krzysztof Pawinski (@kpawinski) 9 sierpnia 2017
Szanowni Państwo podjęliśmy decyzję że nasze wsparcie przekażemy na pomoc żyjącym Powstańcom. Właśnie przelaliśmy na ten cel kwotę 500000zł.
— Krzysztof Pawinski (@kpawinski) 9 sierpnia 2017
Źródło: facebook.com/ChajzerFilip, twitter.com, telewizjarepublika.pl