Tiger rekompensuje się za bulwersującą reklamę. Przekazał pół mln zł na zbiórkę „Pomoc dla Powstańców”

Artykuł
facebook.com/ChajzerFilip

Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, poinformował na Twitterze, że firma przekazała pół miniona złotych na rzecz żyjących Powstańców Warszawskich.

1. sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego na profilu instagramowym marki Tiger Energy Drink znalazła się skandaliczna reklama przedstawiająca wyciągnięty środkowy palec i napis „1 sierpnia. Dzień pamięci – Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Reklama wywołała oburzenie wśród internautów.

Wcześniej Agencja J. Walter Thompson Group Poland w social mediach przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamie napoju energetycznego oraz zwolniła osoby odpowiedzialne za skandaliczną reklamę. 

Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, poinformował na Twitterze, że firma przekazała pół miniona złotych na rzecz żyjących Powstańców Warszawskich.

 

Źródło: facebook.com/ChajzerFilip, twitter.com, telewizjarepublika.pl

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy