Tiger przeprasza za skandaliczną reklamę. „Wesprzemy program edukacyjny dotyczący Powstania Warszawskiego”

Artykuł
Facebook.com/Jakub Szymczuk - Siła obrazu

"Jestem zszokowany reklamą Tigera. Brak mi słów. Jako współwłaścicielowi firmy produkującej Tigera jest mi po prostu wstyd. Mam osobiście ogromny szacunek do Powstańców. Twarde konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za tę sytuację zostaną wyciągnięte. Zadośćuczynimy za popełniony błąd. Wesprzemy program edukacyjny dotyczący Powstania Warszawskiego" – poinformował na Twitterze Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu.

1. sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego na profilu instagramowym marki Tiger Energy Drink znalazła się skandaliczna reklama przedstawiająca wyciągnięty środkowy palec i napis „1 sierpnia. Dzień pamięci – Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Reklama wywołała oburzenie wśród internautów.

Agencja J. Walter Thompson Group Poland w social mediach przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamie napoju energetycznego oraz zwolniła osoby odpowiedzialne za skandaliczną reklamę.

"Jestem zszokowany reklamą Tigera.  Brak mi słów.  Jako współwłaścicielowi firmy produkującej Tigera jest mi po prostu wstyd. Mam osobiście ogromny szacunek do Powstańców. Twarde konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za tę sytuację zostaną wyciągnięte. Zadośćuczynimy za popełniony błąd.  Wesprzemy program edukacyjny dotyczący Powstania Warszawskiego" – poinformował na Twitterze Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu.

20638380_10154919630188131_1713108794644554663_n_670

 

 

Źródło: wirtualnemedia.pl, telewizjarepublika.pl

Komentarze
Zobacz także
Nasze programy